Nieuwe ronden, nieuwe kansen!
De volgende bedrijfschallenge werd uitgezet door Subp Yao. Subp Yao maakt elektronische muziek voor jongeren. De doelgroep ligt vooral in Amerika. Subp Yao wil zich graag focussen op de muziek. Vandaar dat Subp Yao onze tweedejaars heeft gevraagd naar de opties voor de social presence.
Het is belangrijk dat de kamelenracers opzoek gaan naar een volledige online identiteit die makkelijk is toe te passen. Hierbij moeten ze breed inzetten: Nieuwe ideeën en plannen worden gewaardeerd, zolang er geen extra socials bijkomen (Tenzij ze de klant weergaloos weten te overtuigen, uiteraard). Ook mogen zij aan de slag met marketing voor merchandise en uitzoeken wat de beste plek is voor de verkoop van de merchandise. Tot slot moet de online identiteit vertaald worden in een makkelijk toegankelijk social media template en een single web page voorstel dat past binnen de huisstijl van Subp Yao.
Laat die balletjes rollen! Klaar voor de start? Af!
Scroll snel verder voor de resultaten: